Veelgestelde vragen

Betalen

Betalen
  • Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

    Wanneer wij je betaling correct hebben ontvangen, krijg je een bevestigingsmail. Als er toch problemen zijn, neem dan contact op met onze klantendienst.
  • Hoe gebruik ik mijn kortingscodes, actiecodes en promocodes?

    Bij stap 2 van het afrekenen, Controleer & betaal, kan je de code invullen en bevestigen. Het te betalen bedrag zal automatisch aangepast worden bij Overzicht van bestelling.
  • Retourbeleid

     HERROEPINGSRECHT

    Op basis van het herroepingsrecht kan u binnen veertien (14) dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product, alsnog afzien van de aankoop. U bent niet gehouden tot betaling van een vergoeding of opgave van een motief. Wij horen uiteraard wel graag uw feedback zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.Indien u uw herroepingsrecht inroept in overeenstemming met deze Algemene Voorwaarden en de wettelijke bepalingen, zullen wij u het werkelijk betaalde bedrag terugbetalen binnen veertien (14) kalenderdagen. Wij zullen u terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee deze de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. In ieder geval worden er voor de terugbetaling geen kosten in rekening gebracht.Als u beroep wilt doen op het herroepingsrecht moet dit steeds uitdrukkelijk, ondubbelzinnig en verplicht schriftelijk aan ons meegedeeld worden. Deze mededeling moet binnen de veertien (14) kalenderdagen gebeuren vanaf de dag van (fysieke) ontvangst van de Producten en kan opgestuurd worden naar Zuidlaan 66, 9630 Munkzwalm.In uw mededeling moet u verplicht volgende informatie vermelden: 

    • Datum van order, datum van ontvangst en datum waarop het herroepingsrecht wordt gebruikt;
    • Uw naam en adres;
    • Uw handtekening.

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dan staat u in voor de kosten van het terugzenden van de Producten. Ook indien de Producten door hun aard niet kunnen worden teruggestuurd via de gewone post, staat u in voor de kosten van het terugzenden van de Producten. U neemt alle redelijke maatregelen om ervoor te zorgen dat de Producten ons in goede staat bereiken. De Consument heeft geen herroepingsrecht in de volgende gevallen: 

    • De levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken (Artikel VI.53.5° Wetboek Economisch Recht);
    • De levering van goederen die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere Zaken (Artikel VI.53.6° Wetboek Economisch Recht);

    De Consument is aansprakelijk voor de waardeverminderingen van de Producten die voortvloeit uit de behandeling van de Producten die verder gaat dan wat nodig is om de aard, kenmerken en werking van de Producten vast te stellen. Wij zijn gerechtigd om de kosten van de waardevermindering in verhouding tot de terugbetaling in rekening te brengen. 

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Betalen kan achteraf in onze apotheek, of online met de volgende betaalmethodes: Bancontact Visa Mastercard Maestro PayPal
  • Kan ik achteraf betalen?

    Het is mogelijk om bij ophaling van je bestelling te betalen. Kies daarvoor de betalingsmethode Betaal in de apotheek.
Terug naar overzicht