Veelgestelde vragen

Bestellen

Bestellen
  • Is mijn bestelling succesvol afgerond?

    Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Raadpleeg dan je mails, omdat je bij een succesvolle bestelling een bevestigingsmail ontvangt. Hierin kan je de bestelling en bijhorende leveringsinformatie controleren.
  • Hoe gebruik ik mijn ontvangen kortingscode?

    In je winkelwagen zie je bij Samenvatting een overzicht van het sub- en eindtotaal van de toegevoegde producten. Hieronder kan je de kortingscode invoeren en toepassen op het bedrag. Opgelet, als je kortingscode is verbonden aan een bepaalde voorwaarde, is deze niet altijd geldig. De korting wordt onmiddellijk verrekend op het eindtotaal wanneer je een geldige code ingaf.
  • Ik heb het foute leveringsadres ingegeven, kan ik dit nog wijzigen?

    Het leveringsadres kan worden gewijzigd zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Erna is dit helaas niet meer mogelijk. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met ons om op tijd het leveringsadres te wijzigen.
  • Hoe plaats ik een bestelling op basis van eerder bestelde producten?

    In de rechterbovenhoek klik je op het login-pictogram om je aan te melden. Ga daarna via het klantmenu naar Mijn bestellingen om je eerder bestelde producten te zien. Zo kan je deze snel opnieuw bestellen.
  • Kan ik advies vragen voor mijn bestelling?

    Wij staan steeds klaar om advies te geven. Heb je een vraag, dan kan je ons via telefoon, mail of het contactformulier bereiken.
  • Retourbeleid

     HERROEPINGSRECHT

    Op basis van het herroepingsrecht kan u binnen veertien (14) dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product, alsnog afzien van de aankoop. U bent niet gehouden tot betaling van een vergoeding of opgave van een motief. Wij horen uiteraard wel graag uw feedback zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren.Indien u uw herroepingsrecht inroept in overeenstemming met deze Algemene Voorwaarden en de wettelijke bepalingen, zullen wij u het werkelijk betaalde bedrag terugbetalen binnen veertien (14) kalenderdagen. Wij zullen u terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee deze de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd. In ieder geval worden er voor de terugbetaling geen kosten in rekening gebracht.Als u beroep wilt doen op het herroepingsrecht moet dit steeds uitdrukkelijk, ondubbelzinnig en verplicht schriftelijk aan ons meegedeeld worden. Deze mededeling moet binnen de veertien (14) kalenderdagen gebeuren vanaf de dag van (fysieke) ontvangst van de Producten en kan opgestuurd worden naar Zuidlaan 66, 9630 Munkzwalm.In uw mededeling moet u verplicht volgende informatie vermelden: 

    • Datum van order, datum van ontvangst en datum waarop het herroepingsrecht wordt gebruikt;
    • Uw naam en adres;
    • Uw handtekening.

    Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dan staat u in voor de kosten van het terugzenden van de Producten. Ook indien de Producten door hun aard niet kunnen worden teruggestuurd via de gewone post, staat u in voor de kosten van het terugzenden van de Producten. U neemt alle redelijke maatregelen om ervoor te zorgen dat de Producten ons in goede staat bereiken. De Consument heeft geen herroepingsrecht in de volgende gevallen: 

    • De levering van verzegelde goederen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken (Artikel VI.53.5° Wetboek Economisch Recht);
    • De levering van goederen die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere Zaken (Artikel VI.53.6° Wetboek Economisch Recht);

    De Consument is aansprakelijk voor de waardeverminderingen van de Producten die voortvloeit uit de behandeling van de Producten die verder gaat dan wat nodig is om de aard, kenmerken en werking van de Producten vast te stellen. Wij zijn gerechtigd om de kosten van de waardevermindering in verhouding tot de terugbetaling in rekening te brengen. 

Terug naar overzicht